Thursday, November 4, 2010

And The Winner Is......

Salam dearies...internet still cam hampeh lagik!so update dikurangkan ke tahap semaksimum yang mungkin...
Anyways...do you still remember about my post on my beloved JLO? Click here to read more.
And 
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
i won the contest organised by cik nisa dearie....woot woot!!!:) alhamdulillah...click here for more info...:) oh sgt tak sbr nak dpt pressie itu..:) and to jLO, i love u with all my heart!:)

3 comments:

Unknown said...

Congrats!!! Congrats!!! Congrats!!! ... I pulak yang excited u won ... well the JLO story tu memang very heart warming ok ... i'm sure JLO is so proud of you ^_^ .... Congrats!!! again ya ...


ps : I've disabled my word verification tu ... so comment with ease!!! kekekekek

cu734ngel said...

papakeechee:tanx sesgt sbb da disable..ehehehehe now baru la i bersemngt membara nak komen byk2 kat blog u..byk2 s in 2/3 komen per entry boleh?ehehehhe and tanx for congratulating me on the win..yeah yeah..:)

Anonymous said...

congrats....heheh nice picture...kucing tu memang comel...